dilluns, 9 de febrer del 2009

La Sabata camaleonica

Passeges pel bosc, contemples les plantes, les flors, les destrosses dels senglars. Però sempre que veus alguna cosa de color diferent encara que sigui de reüll, la mires. Normalment que veus? bosses de plàstic, papers i en general, un munt de brossa. Dissabte passat vaig trobar una fotocopiadora, d'aquelles antigues, ben be tenia 10 o 15 anys. I penses, com nassos ha arribat això aquí? Imagina't la situació: carregar la fotocopiadora al cotxe des de la oficina, anar per un camí de terra, i amb l'ajuda d’un còmplice, ficar-te bosc endins i dir, “au, aquí estarà bé; un dos iiiiii tres!”

Doncs al costat de la fotocopiadora, un parell de sabates esportives, bambes que li diuen.... Però és clar, les mires i dius, "cony, que tenen?; òndia, és molsa!" I si, aquí teniu les sabates. És increïble en quins mons mes diferents ens movem tots plegats. Jo vaig al bosc a buscar bolets i mirar plantes i animals, i altres van a fer l'animal i llençar les coses mes impensables. Definitivament estic orgullós dels meus valors que els meus pares m'han inculcat..... En qualsevol cas, la sabata sap que allà on l’han deixat no esta bé, se sent estranya, i no vol que tothom del seu voltant se la miri diferent. Ella sap que aquell individu (per dir-ho d’alguna forma) no l’ha deixat on tocava. Però en sap mes que ell, i decideix tornar-se mig camaleó i decideix mimetitzar-se. Aquí en teniu el resultat, la sabata camaleònica.......


4 comentaris:

  1. Hola Frankie, i enhorabona pel bloc. Només hi ha tres missatges però m'ha agradat molt llegir-te.
    Coincideixo amb tu en això de pensar què coi fa segons què al mig del bosc.
    Pobra sabata camaleònica, si més no intenta passar desapercebuda i que no se li digui que el seu lloc no és al mig del bosc.

    Salut!

    ResponElimina
  2. Gràcies Ester! El proper cop espero poder publicar alguna cosa, però referent als bolets només! ;-)

    ResponElimina
  3. Hola Frankie, està molt bé aquest Bloc, sobre el tema jo la setmana passada vaig recollir 5 Llaunes d'oli per Xerracs i varies empolles de vidre d'un bosc ón l'any passat es van tallar alzines i ara està molt brut de brancades però també moltes deixalles i aquestes no son pas materia orgànica per el bosc. Hi ha gent que no té cap mirament amb el que llença i deixa al bosc, sort que també som molts als que si que ens importa tot el que tenim al nostre entorn.

    Una abraçada, Salut i Bolets per tots.

    ResponElimina
  4. Gràcies Tomeu! A veure si algun dia t'animes a escriure una de les teves sortides! ;-)

    ResponElimina